WWW.ZGR.COM.PL - witaj! Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości.
Forum WWW.ZGR.COM.PL Strona Główna                    FAQ
                Szukaj
             Użytkownicy
          Grupy
       Galerie
    Rejestracja
Zaloguj
Skoda favorit kitcar:D
Idź do strony Poprzedni  1, 2  
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum WWW.ZGR.COM.PL Strona Główna -> Nasze rajdówki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Matt
Administrator
PostWysłany: Pią 11:48, 10 Kwi 2009
Administrator


Dołączył: 01 Lis 2008

Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków

PS. Matt kiedy Ty cos naskrobiesz o swoim corsarzu?
Hmm może jeszcze dzisiaj Wink

Mateo napisał:
Czyli całość około 74-75kg. Myślę ze to jest dobry wynik

hehe no to tak jak by jechał z wami pasażer na gapę Razz


Ostatnio zmieniony przez Matt dnia Pią 11:49, 10 Kwi 2009, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Mateo
Kat. A
PostWysłany: Wto 19:01, 05 Maj 2009
Kat. A


Dołączył: 13 Sie 2007

Posty: 81
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków

Yo,
Chciałem sobie napisać co zepsułem tym razem. A więc od początku (może nie od początku bo pewnie pare rzeczy ominę a reszte zapomnęRazz ):
-zakonserwowałem cały dół,
-pomalowałem sprejem piecówką (temperaturowym) spawy na wydechu
-zrobilem wlot powietrza identyczny jaki jest w homologacji skody (to też musi mieć homo <hahaha>)
- wyremontowałem tylnią belkę: pomalowałem całość minią później lakierem akrylowym pomarańczowym:) do tego wszystkie flaki z hamulców sprejem piecówką,
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
wymieniłem również jeden cylinderek (drugi ok) oraz wyczaiłem dosć fajne odpowietrzniki: mają one dużo większy "łebek" do odkręcania, dodatkowo wszystkie gwinty zapaćkane smarem miedzianym co by można kiedyś odkręcic... Acha no i jeszcze nowe przewody stalowe, elastyczne.
[link widoczny dla zalogowanych]
Kontynuując (trudne słowo:P ) wyczyściłem cały środek z luźnej rdzy i zapaćkałem minią:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
A dzisiaj pobawiłem się w lakiernika: tylko mi lakieru brakłoRazz
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Koniec
Zobacz profil autora
Matt
Administrator
PostWysłany: Wto 20:51, 05 Maj 2009
Administrator


Dołączył: 01 Lis 2008

Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków

No proszę coś ruszyło Smile

Chciałbym jeszcze zobaczyć ten wlot powietrza Razz

Masz kompresor?? Jak Ci wyszło malowanie?
Zobacz profil autora
piterr
Kat. C
PostWysłany: Pią 20:57, 08 Maj 2009
Kat. C


Dołączył: 21 Mar 2007

Posty: 203
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bochnia

no no juz nie chwal się tak.. :p
lepiej powiedz co tam za kubelki dorwales bo slyszalem ze swietny towar Cool

PS. powodzonka na dobczycach ja odpuszczam
Zobacz profil autora
Mateo
Kat. A
PostWysłany: Pon 17:51, 11 Maj 2009
Kat. A


Dołączył: 13 Sie 2007

Posty: 81
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków

A no mam takie dwa kubełki:) Powiem Ci ze rewelacyjnie trzymają, niżej masz foto to sobie pooglądaj;)
No to tak: z racji tego ze to był ciężki tydzień w którym trzeba było zrobić auto może opisze to tak:
stare linki hamulcowe:
[link widoczny dla zalogowanych]
nowe linki hamulcowe:
[link widoczny dla zalogowanych]
nowe przewody hamulcowe:
[link widoczny dla zalogowanych]
a tak wyglądalo auto w sobote około godziny 16-17:
[link widoczny dla zalogowanych]

I tak: wielkie podziękowania dla Tomka Kieresa za przyjazd w sobote o 20 i robote do 23 ze skodą. Dziękować Panie!!

A tutaj jeszcze jedna fota jak to sie zakurzyło wszsytko po dobczycach:
[link widoczny dla zalogowanych]
Zobacz profil autora
Matt
Administrator
PostWysłany: Pon 22:56, 11 Maj 2009
Administrator


Dołączył: 01 Lis 2008

Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków

no pięknie to wygląda. Podoba mi się kolor belki Very Happy

Ale powinieneś się pochwalić wlotem

Drut roku Laughing
Zobacz profil autora
Mateo
Kat. A
PostWysłany: Wto 9:18, 12 Maj 2009
Kat. A


Dołączył: 13 Sie 2007

Posty: 81
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków

Drut nie drut, taki sam jest w homo i taki musi być, a obklejony taśmą po to żeby mi do środka nie napadało bo nie miałem w silikonu w sobote zeby przejechać boki.
Zobacz profil autora
Mateo
Kat. A
PostWysłany: Czw 20:40, 23 Lip 2009
Kat. A


Dołączył: 13 Sie 2007

Posty: 81
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków

Witam, chciałbym zakomunikować że dalej buduje Razz i tak:
-rozebrałem sobie cały przód tzn silnik i skrzynia sa tam gdzie były bo nie przyszedł na nie jeszcze czas, ale zawieszenia już niema:
tutaj oto widać pomalowane sanki zawieszenia oraz wachacze, elementy te zostały dodatkowo obspawane przez Przema za co wielkie dzięki:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Idzmy dalej: tutaj oto wyczyszczony, tzn narazie zdrapana cała konserwacja nadkola przedniego lewego (prawy jutro), bardzo fajnie teraz widać gdzie wyszła rdza (głownie spawy) ale również miejsca niespodzianki oraz jedna czy dwie dziury do zaspawania:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
A teraz czas na mój patent:D Oto zwrotnica z nawierconymi blachami-osłonami tarcz hamulcowych, tam w jednym miejscu widać przerwe ale to tak ma być ze względu na to ze bede doprowadzał tam powietrze aż ze zderzaka:
[link widoczny dla zalogowanych]

A no i tak dla hecy oto głowica od CC700 po planowaniu i przeczyszczeniu kanałow:
[link widoczny dla zalogowanych]
Zobacz profil autora
Matt
Administrator
PostWysłany: Czw 21:44, 23 Lip 2009
Administrator


Dołączył: 01 Lis 2008

Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków

wow coś się ruszyło Smile Tak jak poprzednio. Bardzo mi, się podoba kolorek tego zawiasu Very Happy Kiedy ona była spawana co już ją rdzą pożera?
Zobacz profil autora
Przemo
Administrator
PostWysłany: Czw 22:05, 23 Lip 2009
Administrator


Dołączył: 02 Sie 2006

Posty: 835
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: wieliczka

nie kiedy byla spawana, tylko kiedy była malowana [nie była ] dlatego taki efekt ..
Zobacz profil autora
Mateo
Kat. A
PostWysłany: Pią 7:08, 24 Lip 2009
Kat. A


Dołączył: 13 Sie 2007

Posty: 81
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków

A no bo spawy to najlepiej odrazu było by pomalować bo są bardzo podatne na rdzewienie, a ja tego nie zrobiłem Razz Inna sprawa ze ze nie wszsystko było spalone, gdzieniegdzie konserwacja dalej była nienaruszona i dopiero ściagnięcie jej ukazało rdze na spawie.
Zobacz profil autora
Przemo
Administrator
PostWysłany: Pią 14:28, 24 Lip 2009
Administrator


Dołączył: 02 Sie 2006

Posty: 835
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: wieliczka

kunszt spawacza Very Happy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum WWW.ZGR.COM.PL Strona Główna -> Nasze rajdówki Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach



fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo

Bearshare


Regulamin